martes, 23 de noviembre de 2010

¿ PUÉE BER UNA TAUROÉTICA ?

Tiempus regüeltus son estus enos que tenemus de lier "cosas" comu las publicáas esti dumingu nel "diariu montañes" ( p.34, Opinión: "Animalismu nu es humanismu"), de Fernandu Savater. Esti hombri que paecía un "güen escritor y filosofu progre"...está últimamenti iciendo relochecis asgaya, ondi deciendi la "fiesta de lus torus", comu en su últimu libru nel que parla jasta d'una "Tauroética"...
Esti hombri, que abora tamién deciendi a Sánchez Dragó...escribi nel diariu "joyas" asina:
- " En cualisquier casu, la batalla ha tremináu y lus animalis han sidu derrotáus definitivamenti..."
- " Merecin la muestra compasión comu víctimas ya que lus jemus vencíu..."
- " En cualisquier casu, lo que resulta escesivu es pretender homologar éticamenti a lus animalis conos humanus y dotálus de drechus comu lus que arreconocemus a éstus..."
- " L'hombri ha criáu -que cuasi equivali a icir "creáu"- las especiis que mus alimentan, mus vistin, mus prestan la su juerza u praticipan en muestrus ritus. Nu es maltratu adecualus a la junción pa la que su condición disponelis. Nel casu del toru de lidia, el tratu adecuáu es lidiar a esi escasu cincu por cientu de la especie que justifica con su aluchi bravu ena praza -que náa tién que ver cona tortura- la prepetuación del restu de la raza..."

No hay comentarios:

Publicar un comentario