miércoles, 17 de noviembre de 2010

"LA VESITA DEL PAPA"...UN ARTICULU DE PACU TORRI SOBERÓN

Esta controvertía vesita, meyaticamenti manificáa, se ha prestau a sinfinidá d'autuacionis i comentarius,dandu asoluta prioridá a tolo convencional, silenciandu i reprimiendu daque benijestacionis críticas.
¿ Pa qué vinu? Comu jervienti catolicu reconvertíu al espiritu crestianu premitivu, cuyu mensaji evangelicu consideru'n códigu de convivencia'n: josticia egualitaria, dinidá, libertá endividual i social...cudó que vinu a potenciar una ilesía discriminatoria i caduca.
Veamus daques acontecimientus que condicionarin el su devenir hestóricu: Dendi'l siglu 4, por interjerencias pulíticas romanas, de ser preseguida por decender lus valoris humanus, derreu pasó a ser represora, jaciendu auténticas tropelías anticrestianas, comu guerras santas, la enquisición, ect. Jasta lus añus 60 del siglu pasáu, cuandu'l Papa Juan 23 apeldó'l Conciliu Vaticanu Sigundu, del cual la Ilesía asganzó universalmenti purijicación asgaya, esceutuandu dellas situacionis, comu la del nacionalcatolicismu franquista.
Onqui conservandu valoris, la perversión capitalista jue degradandu aquellus avancis ecuménicus, cumbreandu la corrumpición col misteriosu fallecimientu de Juan Pablu 1º en 1978, 33 diyas dimpués de ser elegidu. ¿Por ber esigidu l'aclaración de las cuentas?
Dimpués d'eshaustivas envestigacionis, sospechosi que'l mánicidiu jue jechu por agentis de poderis corrumpius de juera i drentu del Vaticanu. ¿Sedrá la C.I.A. quin escoja abora los Papas, suprantandu al Espiritu Santu?
Quin sucedioli, Juan Pablu 2º, enfluyo'n la fulminación del socialismu rial i ena eleición del autual ultraconserváor Benedítu 16, quin creticó la lei soberana del Estáu Español d'interrución voluntaria del embarazu, entosicandu aún mas a quienis, comu bien diz el es-dirétor de "La Cagiga"(Centru pioneru d'educación sesual i reprodútiva del Estaú), José Dumingu Álvarez-que compartu prenamenti-"qienis desconocin la cencia i la desperiencia, debieran cudar: si la su visceral oposición a dicha lei, sedrá causáa (angunus hemosla desperimentáu) por razonis religiosas ultraconserváoras, que debi dar al Cesar lo suyu i a Dios egual".
Entós entenderán el dañu humanu i social que produz la su átitud de rémora carroñera, dando la brasa enos media. Dichu es-dirétor valora mu positivamenti esta lei. Aplicándola correutamenti podiasi evitar que neñas de 10 añáas den a luz, comu recientementi'n Cadiz.
Asinamesmu nu bría que lamentar lus gravisimus traumas enas madris menoris de 15 añáas. La O.M.S. recomienda un centru comu "La Cagiga"(Sanander/Cantabria) por cáa 100.000 mozus enti 13 i 25 añáas. Por otru láu, quienis ósesionensi escontra la susodicha lei debieran supir qu'evita multitú d'abortus. Quienis anjein tener descendencia, debieran tener- por civismu - "carné" qu'avali'l su conceutu sobri la dignidá del ser humanu.
Cuandu, coscienti i librementi descubresi que'l sentimentalismu producíu por manipulación dotrinaria puée conducir a atitudis carroñeras, llegasi a esperimentar la liberación del bloqueu de concencia producíu pola Ilesía ultraconserváora i por otrus factoris qu'impidin la libri realización presonal. ¿Comu asganzalu? Meyanti jonda, analítica meditación i siguiendu dichu códigu de conducta evangélicu con orientación teológica crítica. Enti otras juentis: Enriqui de Castru i la Teológia de la Liberación (denostáa pol anterior Papa), comprometiendosi cona causa ensín escaqueus.




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