
Un alcuentru con unu de lus mijoris jotografus del siglu pasáu...i abora tenemus oportunidá de veló'n Sanander, nel C.D.I.S. (Centru Documentación de la Emagen de Sanander), ena rua Magallanis.
Tiempus regüeltus son estus enos que tenemus de lier "cosas" comu las publicáas esti dumingu nel "diariu montañes" ( p.34, Opinión: "Animalismu nu es humanismu"), de Fernandu Savater. Esti hombri que paecía un "güen escritor y filosofu progre"...está últimamenti iciendo relochecis asgaya, ondi deciendi la "fiesta de lus torus", comu en su últimu libru nel que parla jasta d'una "Tauroética"...
Esta controvertía vesita, meyaticamenti manificáa, se ha prestau a sinfinidá d'autuacionis i comentarius,dandu asoluta prioridá a tolo convencional, silenciandu i reprimiendu daque benijestacionis críticas.
apa, apiscorró allegar a los kioskos gallegos enantis de que Ratzinger metiesi una camba en Santiagu El numberu de la ravista Retranca dedicau a la vesita del Papa a Santiagu apiscorró a la final acupar el su luegar enos kioskos gallegos. L`espublicación tuvo que recorrir a una emprenta zaragozana pa surtear el tornau de l`anterior rotativa, que negabase de pranu por madurera moral a entriegar los ejemplaris d`un numberu ispecial creticu col costu de la vesita de Ratzinger en Compostela.
"Apiscorrimos allegar al tiempu encontó de tol líu que s`amontó", desplica`l diretor de l`espublicación, el debujanti Kiko da Silva, qu`amostró la satírica portáa el pasau viernis nel Café Moderno de Pontevedra, emprovisau escenariu d` una maginarica misa.
Nella, enformó del conteniu de la prósima entriega: una "risposta" a la censura de la emprenta murciana i a la "disastrosa vesita" papal, que saldose con una prisencia de genti menor a lo previstu. "Nu allegó a la metá de l`asperáa, lu que rejuerza el mensaji de la muestra portáa", añadi`l responsabli de la ravista, que refrejaba a un Benedicto XVI dándosi un bañu nu de gentiu sino de billetis.
Toa l`enformacion: http://revistaretranca.blogspot.com/

El diya cuatru d'esti mes de magubri murriosi unu de los grandis aluchaoris escontra'l fascismu de la hestoria de Cantabria: Martín Santus "El Gitanu".
La jísica clásica bía estimáu que una cosa nu púe enfluir en otra si nu hai angu que las unza. Ensín embargu, la jísica cuántica desveló angu inéditu: lo que socede a una pratícula púe enfluir al mesmu tiempu en otras pratículas ensín que náa las unza. U lo qu'es lo mesmu, baju el aparenti caus, lus cientíjicus escubrierin que bía un ordin (David Bhom llamólo ordin emplicáu) ¿Es esi ordin súyacenti el seudónimu de Dios u de la Madri Natura chamánica?
" MALAS PULGAS " : ( 1ª PARTI )