martes, 3 de noviembre de 2009

PUISÍA CÁNTABRA : " EL NEÑU NIGRU "

- Madri. Tengu miéu asgaya.Madri, ¿qué es esu tan brancu?

- Esu es la ñevi, jiu míu, nel país de los brancos.

- Madri, los neños que veu nu son comu yo. Son isculuríos.
I nu entiendu lo que dicin. Son unos neños destraños.

- Asína son, jiu , los neños nel país de los brancos.

- Madri, yo quieru juegar a la caza del leopardu
i beber augua de cocu i tiner flechas i un arcu.

- Jiu, alcuerda que estás nel país de los brancos.

- Madri, la selva era verdi
i estaba combla de cudones azulis, rosas , coloraos
comu la color de los pájaros.

- Devana la selva, jiu, nel país de los brancos.

- Madri , tupinambazé kalikakonga mogambo.

- Jiu , nu kalikakonga nel país de los brancos.

- Madri, yo quieru agoler
a luz calienti d'ébanu ,
a triscáas tortas de miju
i a carni dulci de prátanu,
piru aquí el sol es un tigri al que cuelga,
tristi , el rabu porque muerresi de vieju
i nu pué dar zarpazos.

- Güelvu a diciti que estás nel país de los brancos.

- Madri , ¿ por qué me has traídu ?

- Jiu , ¿ piru estás glarimeando ?

- Madri , yo vivu mu manguáu nel país de los brancos.


( Ángel Laguillu de la Juenti. Viérnolis, 1920-1992. )

No hay comentarios:

Publicar un comentario