domingo, 8 de noviembre de 2009

Otru moriu, la mesma vergüeña


Andan purahi celebrando`l 20 cabu d`añu del moriu de Berlín. El cabu d`añu del estorregamientu d`una vergüeña solda, la vergüeña d`hormigón y arambre d`espinu. El telón d`aceru, en finiquitu, no era náa mas qu`un moriu que caltenía la vergüeña deseparáa y que sólu de cuandu en vez trescorría por cima. No es difícil d`entender una celebración d`esta clas, peru, ¿mos acanzaremos de los otros morios?

Bía un estudiu, d`esos centíficos, que declinaba y quisía amostrar que la genti que vivi enos chalés y casas arrodiáas por morios de mas altor que la visual, sofrin una malera ena vista qu`afeuta a la capacidá perceutiva de los güejos. ¿La razón? paez que va a hucias del espaciu lintáu pol moriu , que naz pa que los de juera no sean pa ver lo de drentu, peru, al simen d`un bumerán escontroláu, no premiti ver lo del desterior, lintando -ensín querer- la capacidá de pispiar de los del "cierru". Otra cosa es, qu`a la genti de drentu li importi lo qu`acontez juera... esi es otru cantar.

El moriu ercíu por Israel enas tierras de Palestina, el moriu enti Estaos Uníos y Méjicu, el moriu de Londonderry -con cientos de micrófonos-, el de Marruecos y`l Sáhara, el de Chipre, el de Ceuta, el de Melilla... y otros mas virtualis y menos soldos peru cona mesma vergüeña remanijanti y col mesmu síntoma: la cegatera. No me da mas dir de romería -celebración-.

1 comentario:

  1. TÓO MORIU ES UNA SINIQUIDÁ,TOLA MALERA VIEN DEL CONCEUTU "PROPIEDÁ-PRIVÁA"...
    Que jaz un mou de vida ondi vali mas el que mas tien... y cuantu mas atropas mas mieu ties y craru pa decender lo tuyu...pos a jacer morios.
    -A.C.-

    ResponderEliminar