viernes, 3 de julio de 2009

EL SUEÑU ESTOLLINCÁU

El mi nombri es Rubina Ali. Nu sé qué diya nací i el mi padri tampocu, peru sé que tengo nuevi añáas. Vini al mundu nel hespital Baba, en Bandra. He viviú siempri nel poblau de chabolas, el mi barriu llámase Garib Nagar, que traducíú sedría "esgonce de los probes"; allí vivimos diez milentas de presonas por kilometru cuadraú. Dimpués de jacer la pelícola "Slumdog Millionaire", la mi vida nu ha cambeáu muchu, sólu qu'abora sé qu`hai otru mundu mas guapu qu`el del mi barriu. La publicidá con Nicole Kidman i el desfili de moda'n Delhi escacijarinmi unas cien milentas de rupias( angu más de una milenta de euros). El mi padri descunucía esta industria i nu jue pa regatiar bien. El dineru de la pelícola, arruchémolo enas melecinas del mi padri, que s`estollincó una camba. Namás mos quedó p'emplear una telivisión. Es la unica del mi barriu. Trés del ésitu de la pelícola, mos prometierin un chalé, peru tovía tamos asperando.
Tóu jué un cuentu. Abora mesmu, comu soi una mozuca, soi pa jatear comu quiera, peru derréu tindré de gastar el "burka", comu cuasi tolas mojeres del mi barriu.

( Del libru : "El sueñu de Rubina".)
-Traución: Antón Castíú-

No hay comentarios:

Publicar un comentario