miércoles, 1 de julio de 2009

EL MIJOR DAU: LA PARABRA


Esta seimana estuvi'n Sierrallana (Jerrallana), i mientres
asperaba a un familiar, nel aparcaeru col cochi, ascuché
a un viejucu, que vinía parlando con un mozu:-Me paez mu
bien que atropes el "pedriolicu" tolos diyas.
Jué pa mi, el mijor dau del diya, pos cudé, en tolo que hemos
parlau nel cursu del acurrie, atentu esta parabra. Que si era
mijor dicir papeles, o mijor voceru, peru si vos alcordais, yo
siempri i nu se mu bien el porque, auslaba la parabra " pedriolicu",
i supia que nu parlabase asgaya... que solu se dicia en Campóo..., istaba cudando tou estu ena capeza, cuandu me diji:-Tengo de dir onde'l viejucu i pisculizalu, si es campurrianu.
Peru jué ya tardi, el cochi nel que diba'l viejucu col mozu, alejábasi ya pol trelumbri.
¡Jasta siempri! ¡Aina ,quisíu viejucu descunuciu...deprendí, dendi esi diya que trés las
parabras, siempri hai una presona que las daba vida.

1 comentario:

  1. Deja un taste prestusu esti testu que ponis y, con gustu veo qu`estás cuegiendole querencia al labarientu d`escribir.
    Aprender lo que no se diz es un placer; maginate pusiendo acentos -grijándolos al simen de Tarzán-es otru placer, confiésolo.

    ResponderEliminar