martes, 21 de septiembre de 2010

LABORDETA...EL CANTÍU DEL PUEBLU

Murriosi José Antonio Labordeta, peru..." Labordeta no se rinde, y, comu la sabina, se mantiene altiva y nada puede truncar su canto, y ahi permanece como un monegrito más, sabiendo, como ellos saben, lo duro que es pelear" (F.G.Lucini).
Dendi Aragón Labordeta jue'n ejemplu de presona honráa..." En Aragón hai tres cosas/ que nu cambean de chaqueta:/ Buñuel, Goya / y la vó de Labordeta" (Joaquín Sabina).
Tóa una vida dedicáa'l folclori...peru al folclori de verdá, del que parlaba A. Machado enas parabras de Juan de Mairena: " Lo que'l pueblu cuda y sienti, tal comu sientelo y cuda, y asina comu despresalo y plasma ena lingua qué el, mas que naidi, ha contribuidu a jormar".
Labordeta escribio libros asgaya..."Sucede el pensamiento"(1959), " Las Sonatas"(1965), "Metodo de Lectura"(1981), "Con la Voz a cuestas"(1982) y tamién mos dejó musica asgaya.
Pa siempri queáran las sus parabras ena muestra mochila..."Pol albiar del sedu a tu jermanu alcontrarás, dali la manu y camina jasta allegar a la final."

1 comentario:

  1. ¡¡¡¡QUÉ GÜENU, ANTÓN!!!!
    Gracias por un testu tan güenu.


    Gandra

    ResponderEliminar