domingo, 9 de mayo de 2010

TÓOS SEMOS "CARPIU'L DE LA BRAGUIA"...


Ier apaecíó la madurera nel "diariu montañes"... una siniquidá mas de las que tién d'aguantar los últimos ganaeros pasiegos.
Policarpiu Sainz vivi nuna cabaña nel altu La Braguía, ensin luz, ensin suministru d'augua, ensin gas, ensin televisión... a meyu caminu enti Selaya y La Vega de Pas.
Arresisti la globalización viviendo al móu pasiegu traidicional, comu jaz mas de cien añáas... peru un cuechi lo estorregó tóo, cuandu atropelló una vacuca propiedá de Carpiu, una nuechi ena cambera allá por Santiagu.
El jué pidelí 3.365 euros polos daños al cuechi...Carpiu diz que'l nu tién esi dineru ne seguru pa jacelo frenti, pos solu cobra una pensión de 300 euros y con las 19 vacucas que tién la cosa nu dá pa mas...
Abora'l jué ha mandáu'l embargu de las vacucas sinu paga...siempri hay genti güenu y una abogáa de Selaya va a decender a Carpiu a ver si librase.
"Cima de matami la mi vacuca tengoli de pagar al del cuechi...¿Cómu me van a embargar las mis vacucas? Si son tóa mi vida y amas una distraución pa mi"-lamentasi Carpiu.
Causalidaes de la vida, esta seimana presentosi un libru, (Felix Rodrigu Mora,"Naturaleza,Ruralidá y Civilización") , en Sanander (La Libre) y en Torlavega ( El Juelli), que parla de tóo esti ite... del porque quierin los poderosos que la genti abandoni'l campu.
Tolos cántabros tamos con "Carpiu'l de la Braguia"... pa lo que sea, si tenemos que poner el dineru enti tóos... pos a ponelu.¿A cuantu tocamos?

No hay comentarios:

Publicar un comentario