sábado, 19 de septiembre de 2009

Alcordanzas

Nuna parlauca al estrincote con La Dulda, ésta, díjome que me sal un viecu aspru enos mis escritos de La Sestaferia. Tién razón. No hai un aquel pa qu`estu soceda, peru acontez... con remeyu.

Va unos días que ruamos por Castellón. Hai descansu peru tamién hai compartir momentos con amigos. Pa nos, tol Mediterraneu vién a ser apaicíu. No lo es, peru solemos acinciar (ellos lo jacin col Cantábricu). Estos días vienin alcordanzas prestosas de tantos sitios y gentis qu`aprendimos nestas tierras.

Una de las primeras alcordanzas surdi de Turballos, un pueblu d`Alicante ondi asentóse la comunidá del Arca (de Lanza del Vasto). Allí, pasemos güenos momentos... ¡jaz una vida!: el saludu al sol del remanecer, la joguera del acaecer, el trebaju manual, la yoga del albiar, el jornazu seimanal con Jesús (un zamoranu qu`hicía un pan... ¡güenísimu!), las danzas del sábadu, els cocs (amb sardinetes, amb verdures, amb xocolata...), las parlaucas con Vicent, despres de sopar... güenas alcordanzas.

N`Ondara tinían casuca el Juli i la Lidia (dos benvolguts amics). Allí, nesa casa arrodiáa de laranjalis al pie del Montgó, asperemos la nacencia del su jíu; y, a pocos quilómetros, en Beniarbeig, nacierin los nuestros jíos meyanu y chicu ¡Vae alcordanzas prestosas! Montse Catalá, Pere, Rachel (anda por África, dicin qué) y Agathe. El Pep i la Vicenta, la su casa y los sus laranjalis en Pedreguer... i els pastisos de moniato!!! (Jo vol tornar!!)

Acánzome de L`Arbolí, la finca permacultural de Richard Wade enas montañas de Tarragona. Cala Mora (o Fonda) n`Altafulla, el Torn, el Garraf; y, golviendo a Alicante, ena Sierra d`Enguera, la genti de Sierra Natura con Mª Carmen y Diego, los Haroldos y Chesus ena cucina vegetariana: Alcordanzas prestosas.

No hay comentarios:

Publicar un comentario