Hui es el solsticiu d`iviernu. Suel pasar desapreviníu, peru el tiempu que vien es vital. Depués del españíu vegetal del branu y de las más roines medras del tardíu, conas sus cojechas; agora la tierra aspera, ensín descansu, peru cudando -comu dicin los antroposóficos- nel endevinir. El fríu ajelará la tierra, matando hongos y pizootías, hiciendo que drentu d`ésta surda un labarientu de vida. Manzanos, zrezalis y peralis atanguan horas de fríu pa ser a dar frutu. Ya van hiciendo contaeru d`horas.
Dendi hui mesmu medrarán los días, poca pocu. Ainas sentiremos esi cambéu, peru d`aquí a pocu veremos prodigios: la flor de las mimosas, los manolios, las pitas encetarán el su postón y las corras tamién. Peru enantis, deprendamos a ver esti tiempu comu un descansu de lo desterior y un labarientu de lo interior.
En pocas jornáas allegaremos a la final del añu, vindrá la Vijanera/Bijanera y de llenu tol 2015. Camientamos cambeos nesi añu. Veremos si sedremos a consoldá-los frutos... u el miéu mos aterrez y continamos ivernando.
No hay comentarios:
Publicar un comentario