lunes, 24 de junio de 2013

PANOJANDO

A principios del siglu XX escribió l`autor lusu, Ângelo Jorge, esti testu. Panojaban, ya entós, los escribientis.


"Enti tanta maravilla centíficu, no conocíis la verdaera cencia la vida... sabíis muchu, parlais comu los diosis, teníis máquinas, aparejos, palacios, letrecidá y no sé qué más, peru inorais lo principal: el mou de vivivos en paz, felicis y satisfechos. ¡Qué desgraciaos seis!"

D`otra manu, el sociólogu polonés, Zygmunt Bauman, escribió:

"Hai razones pa estar entrequidentis, porque agora sabemos que vivimos nun tipu de sociedá qu`hezo pusibli l`holocaustu y que no contuvía náa que juesi a evitar que l`holocaustu socediesi"

Y a la final, de Barry Commoner y Virginio Bettini:

"Ena ráiz de la cris no está la interaición del hombri cona natura, sino cómu los hombris interautúan enti sí, en toa manera que, pa arresolvé-las problemas ambientales tenemos d`arresolvé-las problemas de probura, siniquidaes, raciales y guerra"

2 comentarios:

  1. Pos es verdá, Gandra, que los árbulis, a minudu, nu mos dejan ver la bosca. Y lo difícil qu'es escacijar la paz en meyu tantu rute. Taba abora liendu "Infernu"(Dan Brown), i es curiosu cumu Dante, ena Divina Comedia, estudió a concencia la humanidá i lo duru las prebas de la vida (pa'l l'infiernu talmenti) i lo difícil qu'es superalas con sabiduría (paraisu). Lo que tamién diz es que nu podemos premanecer conos brazos cruzaos:"Los esgoncis mas iscuros del infiernu están reservaos pa aquellos que caltienin la su neutralidá n'épocas de cris..."

    Kaelia.

    ResponderEliminar
  2. Interesantísima frase la que compartis con nos, mui interesanti. Y amás, vien a manu pol decumental que vimos en casa "Nosotros alimentamos el mundo". A la final d`él aparez el presidenti de Nestlé col espiche más cínicu que juí a ver por un dirigenti d`una tresnacional. Ensín dulda tien un esgonce lóndrigu nesi infiernu que mentas.
    Salú

    Gandra

    ResponderEliminar