jueves, 3 de diciembre de 2009

CONFIRMÁU...3 0 AÑÁAS DEPUÉS

Leía jaz pocu nel "País", unas parabras de Juan Antonio Belmonte, investigaor del Instituto d'Astrofísica de Canarias, que dicía: "Hemos jechu aprendimientos mu jermosos, comu que los egipcios destriaban el emplazamientu de los sus edijicios de jorma que se verificasi una orientación domple: topográfica y astronómica.
Un casu singular sedría el templu de Karnak, l'únicu esgonce nel valli del Nilu nel que la Catalina (luna), nel solsticiu, es penticular a las auguas del riyu, lo que sugier que la eleición del esgonce jue deliberáa.
La sorpresa mas parcial de la despedición jue aprender que, entri lo que sostenían los egiptólogos, que relacionaban la orientación de los templos col Nilu, y lo que cuentan las escrituras, relacionando la ubicación cona astrología, jue alcontrar que las dos partis tinían "razón".
Al leer estu vinome a la capeza el libru:"Bilyegar de Toranzu. Oservatoriu astronómicu del 5.858,5 a.C. en Cantabria". Escribíu pol gran ingenieru cántabru Arturo Arredondo en 1979, maníficu estudiu de los templos megaliticos cántabros de la mesma epoca.
Desconocíu pa cuasi tolos cántabros y en su diya consideráu "relochu" por angunas "autoridaes"... paez que 30 añáas dimpués va a tener razón.

No hay comentarios:

Publicar un comentario