miércoles, 5 de agosto de 2009

Ejerciciu de maginación

No sé si tenemos mucha suerti por no tener un códigu común pa escribir u, pola escontra, tenemos un maldáu guapu. Vaiga esta dulda por lanti del mi testu...

Ejerciciu 1:
Quiero escribir "jh" pa declinar tolas aspiracionis. Dendi abora y, al treviés de tol artículu, esa grafía sedrá la mi norma otográfica (y d`otra jhenti).

Ejherciciu 2:
Quiero escribir derréu y jhasta abajhu cona "i" ental de la la "y". Jhacer estu es un ejherciciu de libertá i jhorma parti de la mi "aportación" a la jhutura gramática...

Ejherciciu 3:
Supelgando un pocu tol surtíu i lo despuestu, veo con preocupación que tovía no hai mucha diferiencia col castillanu... güenu, esu se me jhaz. Creo que voi a escribir con "k", ya ke siempri jhue mas radikal i no queda tan jhuntanu a la lingua de Cervantes.

Ejherciciu 4
Veo kon preokupación los acentos. Esos kastronis acentos son komu moskitos i dan mucha lata. Kreo jhacer un favor kitando tolos acentos del kantabru, pa ke los keremos si estan ahi pa jhacemos la vida empusibli.

Ejherciciu 5:
La "h" no jhaz mas ke molenzar, mijhor es kitalas. Jhaz muchu mas guapu dir al espital, al ostal u al otel ke al hespital, al hostal u al hotel. ¡Jhuera la tirania de las aches!

Ejherciciu 6:
Pol momentu no doi kon mas ejhercicios i ejhemplos, peru lo que digo va a toke de kampana... jhe, jhe, jhe
Jhuriakan, jhucha, orijhin, pajhina, jhenti, jhosticia, bojheton, jhamon i otras... (jhe, jhe, jhe)

2 comentarios:

  1. "La ironía es una tristura que no es pa jimplar y ríise"
    (Jacinto Benavente)

    ResponderEliminar
  2. ... ¡En tol papu!

    ¡¡¡No descarmiento!!!

    ResponderEliminar