viernes, 30 de octubre de 2015
miércoles, 28 de octubre de 2015
UN ALTRANCU PA ENCHIRTAR UN NUÉU CAMINU
Es luegu, tovía, pa dicir qu`esti mapa arrepresenta al estáu español, peru, demos tiempu a los catalanis y verémolo pusibli. L`altrancu d`hier, polo despresivu y oficial, amuestra nitiamenti la vuluntá rial y polabli de los partíos soberanistas catalanis de jacer de Cataluña un estáu.
Europa mira y cuda. España acemanga y grija. Cataluña alvanza y sigui. Europa vei un país, Cataluña, qu`arrepresenta cuasi un 20% del PIB d`España y, cuda: ¿qué sedrá d`España ensín Cataluña?
El procesu costituyenti rúa ya, conos plazos parlamentarios d`ubligáu cumplimientu. Ena prática, de las pocas léis que Cataluña entá no tien, quedan la Jacienda Catalana y la Seguranza Social Catalana. Abora dan el pasu, l`altrancu, pa jacelas. Al día derréu de jacelas, las léis, Cataluña encetará la desconeisión con España.
martes, 13 de octubre de 2015
CELEBRANDO UN RES
Hier apasó`l 12 d`utubri. Apasó ensín pena ne gloria. Apasó, es lo mijor que semos a dicir. Celebramos... ¿Qué celebremos hier? Pos bien, celebremos un res. Náa.
Tuvimos enforma televisión del régime. Coneisiones en direutu col desfili las juerzas armáas. Al nuéu rei nel vieju puestu. Madureras en tolos canalis anagando d`imágenes y comentarios de la fiesta ¿Qué fiesta? La su fiesta. Y nos, celebrando un res.
domingo, 4 de octubre de 2015
L`ESCONSUEÑU DE CANTABRIA
Esconsoñar: Estáu de cuasi sueñu. Estar juntanu al sueñu, peru ensín cayer nel sueñu jondu. Producir sueñu.
Va pa tanta tiempu que`l nuestru país vivi esconsoñáu, que paez que no tien otru estáu. Semos una sociedá esconsoñáa, duenda. Paez que la sangri no cuer polas nuestras venas. No hai correa, no hai li. El quien quier encebillamos, tiénlo fácil. No hai mogura, no hai nerviu.
La isquierda y la drecha pulíticas no precibin a Cantabria comu un pueblu diferienti. La primer, pola su inorancia de la cultura cántabru, pola vergüeña d`aquellu que sinti comu pueblerinu y porque no usa d`apetase a la currienti general españolista, pos jorma parti d`ella. La sigunda, pola su ideología centraliega, d`ensalzación de tolo español, pisotiando y anagando tolo que paeza cántabru. Cantabria es, en finiquitu, al simen d`un cuadráu de la tabla d`ajedrez, al simen d`un puzzle. Semos parti del su juegu.
L`esconsueñu jaz más llevaera l`aspera, es más soportabli la larga aspera a un juturu nel que no sedremos sujetos actoris ne protagonistas. Un endevinir de duldosa frutuna. Vivir ensín poder de decisión.
Suscribirse a:
Entradas (Atom)