¡Cuanta alegría contuvía! ¡cuanta tiempu asperando esti momentu! y ya está aquí, en berza, el gran desembarcu de la cultura española que vién a apurrimos la su luz. Oldeemos la cultura qu`iluminó un imperiu ondi no acaecía`l Sol, ondi reinaba la manificencia d`España.
Mañana, un latagudu Sanander trelumbrará no pola su luz sellenca, sino, pol arreflezu del colombru de la cultura española: el su EJÉRCITU. Salgan a las ruas d`esa ciudá qu`el restu del añu vivi anagáa pola escuridá de la encultura, solécinse del desplendor español y patriu... y deprendan d`una vegáa que no son pa ser españolis y/u cántabros, no, esu es ser de sigunda división, sean españolis atal, comu Dios manda. Desentumin banderas rojigualdas y presuman d`españolis, amuestrin arguyu d`esa aunidá nel tiempu y nel distinu qu`es España. Déjinse cegar pola su luz ensín paregual.
Vindrá la televisión, l`arradiu, los papelis y, los tanques, avionis, barcos, tropas, la legión y jasta la chiva. Sean güenos españolis y grijin jasta esjabase: ¡Vivaspaña!
Depués, el circu trespondrá y nos, golveremos a la escuridá, a las covarachas, a Altamira; peru no sofran, en juliu güelvi la cultura d`España a esta tierra pagana, en juliu güelvi la ¡¡Feria Taurina de Sanander!!. Lo dichu: ¡comu la luz, cuanta alegría!
Gandra
Ena víspara del día las juerzas armáas (¡asína, ensín mayúsculas!)